Gudstjenestetider og -former

Gudstjenesteformer

Alle er velkomne, når der fejres gudstjeneste i sognets tre kirker, Sct. Nicolai Kirke, Sct. Jørgens Kirke og Høje Kolstrup Kirke. Hver søndag er der højmesse i flere af sognets kirker.

I de tre kirker holdes også andre former for gudstjenester. Den tyske del af menigheden, Deutsche Gemeinde, holder hver søndag "Gottesdienst" i enten Sct. Nicolai Kirke eller i Høje Kolstrup Kirke. I Sct. Jørgens Kirke holdes temagudstjenesten Ord & Musik første onsdag i måneden. I løbet af året kan du også deltage i andre gudstjenester, for eksempel Allehelgens-gudstjeneste for at mindes de døde.

På Aktivitetscentret Kirsebærhaven holdes gudstjeneste cirka en gang i kvartalet. Tidspunkter fremgår på siden "Kirsebærhaven".

Kirkebil kan bestilles på telefon 51 51 16 51 .

Der kan ringes til nummmeret alle ugens dage i tidsrummet 06.00 - 22.00. Dog senest 1 dag før afhentning.
Pris 12 kroner hver vej.